dijous, 6 d’agost del 2009

HSIPAW

Hem estat 4 dies per Hsipaw, un poble del nord est del país, per escapar de la ciutat de Mandalay. A Hsipaw hem pogut disfrutar d`alguna excursió, de passejades pel poble i fins i tot del cinema!!!!

El primer dia no varem encertar la guesthouse, feien obres i hi havia molt de renou! Així que el segon dia ràpidament ens varem canviar!

Prop de Hsipaw, remuntant el riu Namtu, vàrem visitar un poblet de l'ètnia Shan on vàrem poder observar la tranquilitat que s'hi respira. Si Hsipaw és molt poc visitat pels turistes, els poblets shan del seu voltant encara menys. La nostra arribada va causar molta espectació per tot allà on passàvem i fins i tot vàrem agafar per sorpresa a uns nens que així que ens varen veure van marxat plorant a les faldilles de la seva mare.

Una de les excursions mes maques va ser anar caminant durant 2 hores pel mig de camps d’arròs (fins i tot descalços i amb fang fins a les orelles) fins arribar a una cascada d`uns 25 metres de caiguda. En el gorg on queia l’aigua ens varem banyar i recuperar-nos de la calor que feia!!!!

Hem visitat stupes i temples del voltant i un dia al vespre varem anar a veure una peli de Bollywood al cinema del poble. Hi varem entrar convençuts que hi havia subtítols en angles i va resultar que tot era en indi, durant 3 hores! Així i tot, va ser molt fàcil seguir-la i molt divertida!!! Això si, la gent no parava de xerrar, d’entrar i sortir, de menjar pipes, d’escopir al terra... Tot un espectacle.

Ara hem tornat a Mandalay ja que demà ja agafem un avió cap a Yangon. Això ja s’acaba. Farem una altra parada de 3 dies a un Bago, que havia estat antiga capital, i després avió cap a Mallorca.

1. Hola guapos!

Sí que s'acaba, però encara vos queda temps. Ho estàvem comentant amb la teva germana, na Malen, que pareix que fa no res que vareu partir i la setmana que ve ja tornau cap a Mallorca. Però de segur que, amb tantes activitats i llocs que heu visitat, vos pareix que fa més que sou per allà. És una mica contradictori, això del temps. Per una banda fas tantes coses que pareix que el temps es multiplica, i per l'altra: "no, encara no es pot acabar, hem de fer més coses, què curt que s'ha fet!!!"
    Per Artà, de festes. Una mica tranquils perquè esteim rebentats. Això de fer mudança en plene festes és esgotador.
    Besades i disfrutau de tot el temps que vos queda.

Josep i M.Antònia

they were delicious
    so sweet
    and so cold

Que vos vagi bé lo que queda de viatge!! Ja vos anyor una putada.

Salut!!

3. Hola aventurers !
    la setmana vinent marxem cap a Menorca, potser ens desviem un xic cap Artà per fer un trago (anem sense destí exacte).
    Ens hem preparat la furgo amb llit i cuineta, calces curtes i a vall !
    Cuideu-vos molt a passeu-vos ho bé !!
    records d´Aransa !
    la Txell s´ens emancipa aquest Agost, s´en va a viure a Bellver de Cerdanya amb el seu company (per cert, ja és professora !!)