dimecres, 29 de juliol del 2009

BAGAN

Després de 9 hores dins una petita furgoneta i per una carretera que deixa molt que desitjar, hem arribat a Bagan. Tenint en compte que aquesta carretera és la que uneix els dos principals atractius turístics del país és molt fàcil deduir que les carreteres no son una prioritat pel govern de Myanmar. Hem de pensar que la majoria de població del país no viatja perquè surt molt car, i que el govern i la minoria rica del país ho fa en avió.

Bagan és un lloc espectacular, una esplanada enorme amb uns 2500 temples. Per fer-vos una idea es com agafar totes les catedrals d’Europa i posar-les a l’illa de Manhatan. La veritat es que impressiona.

Dins de cada temple hi ha Budes, molts dels quals encara son venerats i la gent de la zona hi va per a resar.

Quan es pon el sol escollim un del 2500 temples, ens hi enfilem i contemplem les incrïbles vistes que ens ofereix Bagan.

Ens passegem pels temples amb un carro i un cavall. Es una manera molt divertida i que sembla que et transporti en una altra època.

Dema ja agafam un avio per anar cap al nord, a Mandalay. Ja rebreu noticies des d’allà.

5 comentaris:

  1. Hola!!! Com podem veure, seguiu disfrutant a tope, seguiu així! Per aquí molta calor també, només paliable amb platgeta i platgeta. A puntet també de començar les festes, i això sempre va bé!
    Xesco, el tràmit tot correcte, ja hem surtit a llistes d'admesos, així que vol dir que ho vaig fer bé, jeje. En principi demà surtirà la plaça definitiva, per si ens han desplaçat o no, ja te contaré!
    Molts petonets, i seguiu informant! Oriol i Cati

    ResponElimina
  2. He intentat varis cops fer comentaris i no em funcionen. Val, un altre intent.
    Esteim seguint el vostre blog i es super guay. Encara que he de fer moltes traduccions, el Klaus ha proposat ja que esteu voltant perl terres internacionals no estaria malament unes frases amb anglés.
    No m'enrollo més per si de cas no torna a funcionar.
    disfrutau la calor que per aquí res de res ..

    Antònia i Klaus

    ResponElimina
  3. Hola! Sóc l'AD, na Cati. Ja veig que us ho estau passant d'allò més bé. Fins ahir no m'havia plantejat esbrinar com fer-vos un comentari ja que esteia molt ocupada amb les opos. I quan em vaig decidir ho vaig fer malament, ja que us ho vaig deixar al primer dia del quadern. Bé, em feis enveja i ja m'agradaria esser aquí amb vosaltres. Maria Antónia, he aprovat les opos i na Magdalena d'Infantil també. Na Yolanda no ha tingut la mateixa sort. Fins aviat. Bsss.

    ResponElimina
  4. Hola de nou! Xesco, ja han surtit les places, i tot sense canvi, ens quedam al mateix centre els dos! Fins aviat, ja ens anireu contant. Petonets!
    Oriol i Cati

    ResponElimina